از سپهر اندیشه ایران زمین
از سپهر اندیشه ایران زمین

از سپهر اندیشه ایران زمین

سخنان حکیمانه

سخنان ناب بزرگان


با هر که بدی کردی تا دم مرگ از او بیندیش . نیچه

 

بخاطر داشته باشید که حواس خود را به هر چه متوجه کنیم همان را به دست می آوریم . آنتونی رابینز



خود را برای پیشرفت مردم ارزانی دار ، تا همگان پشتیبان تو باشند .  حکیم ارد بزرگ



برای آنکه عمر طولانی باشد ، باید آهسته زندگی کنیم . سیسرون

 

من هفتصد بار اشتباه نکردم. من یک بار اشتباه نکردم من زمانی موفق شدم که هفتصد راهی را که موفقیت آمیز نبود اصلاح کردم. هر گاه راهی را که عمل نمی کرد حذف کردم راهی را پیدا کردم که کار می کرد. توماس ادیسون



تا مردم بر داشته ها و حقوق خویش آگاه نشوند ، گامی برای نگهداری از آنها بر نمی دارند .  حکیم ارد بزرگ 



هر گاه خبر های بد را به عنوان یک نیاز به تغییر و نه یک خبر منفی پذیرفتید شما از آن شکست نخورده اید بلکه از آن چیزهای تازه آموخته اید . بیل گیتس

 

زمانیکه دانش یک مرد برای موفقیت کافی است. ولی تقوای او کافی نیست. هر چه را که او ممکن است بدست آورد دوباره از دست خواهد داد. کنفسیوس



 بزرگترین کارخانه نابودی توانمندی ها ، آیین آموزشی نادرست است .  حکیم ارد بزرگ



موفقیت به همان اندازه شکست خطرناک است. لائو تزو
 


برای قضاوت در مورد موفقیت خودت ببین چه بدست آورده ای و در قبال آن چه از دست داده ای. دالای لاما



 از پیروزی و شکست دیگران ، می توان پندها گرفت .  حکیم ارد بزرگ



با داشتن اراده قوی مالک همه چیز هستید . گوته



حقیقت داروی تلخی است که ثمرات شیرینی دارد . گاندی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد